Katrin Hiinas 2006...

Friday, October 27, 2006

Teaching Plan

Emily teatas eile ka muuseas, et kas sa ikka tead, et esmaspäevaks pead esitama oma ainete teaching plani. Järjekordne tule eile meile uudis! Tegelikult, kui järele mõelda, siis Vikerkaar mainis seda kohe alguses, et mingi plaani pean ma kirjutama, aga kuna mingeid täpsemaid suuniseid selle kohta ei antud, siis lükkasingi selle teema kui ebaolulise tahaplaanile. Emily ei osanud ka midagi täpsemat öelda, ilmselt on see mingi formaalsus, mida nende ülemused peavad oma ülemustele esitama, et näidata, et välismaalased siin ikka tööd ka teevad. Judy ja Wesley nüüd pablavad ja arvasid, et me võiksime seda koos kirjutada, leppisime siis kokku, et lähen pühapäeva pärastlõunal neile külla ja siis me koos kirjutame seda. Oral Englishit õpetame me ju kõik ühe ja sama õpiku järgi. Mina leian, et ei pea väga pingutama, kui hiinlased omalt poolt ei pinguta. Rohkem kui ühe pärastlõuna ma sellele ei kuluta, kui mu plaan pole hiinlaste meelest piisavalt detailne, eks nad siis ütle mulle. Saatsime vastastikku oma esialgsed plaanid, eks siis pühapäeval koos mõtleme. Lähenesime asjale erinevalt – mina kirjutasin nädalakaupa, mis nädalal mis Unit ja teema käsitlusele tuleb, nemad kirjutasid õpiku sisukorra ümber, koos leheküljenumbritega, aga ei lisanud aega, millal need teemad õpetamisele tulevad.

Plaanisime minna nendega homme matkama – siin lähedal nii 30 km raadiuses on üks ilus mägine koht järvega ja teisel pool Zhumadiani linna väidetavalt suurim tempel (budistlik?) Aasias. Kuid Judy koperdas eile õhtul pimedas ja lõhkus oma mõlemad põlved ära, nii et need on nüüd paistes ja verised ja käimisel valutavad. Seega peame oma tripi järgmisele nädalavahetusele lükkama, millest on kahju, sest selleks nädalavahetuseks lubas päikselist ja sooja ilma.