Katrin Hiinas 2006...

Tuesday, October 24, 2006

Olme

Pärast English Cornerit läksime jälle bussi peale ja ma ei läinud kohe koju, vaid suundusin kesklinna, et veidi šopata. Leidsingi üsna lähedalt keskmise suurusega kaubamaja, kust ostsin endale 10-jüäänise keedukannu, laia kleepriba akende kleepimiseks ja muud träni. Nimelt täna oli juba üsna jahe ilm, nii 17 kraadi, korter aga on ilma keskkütteta ja seega läheb üsna ruttu jahedaks. Mõtlesin, et topin aknad kinni ja kleebin ka kleepribaga ära. Nii on veidi soojem ja ka tolmu tuleb vähem tuppa. Võtan selle töö homme ette. Magamistoas on konditsioneer, millega saab ka veidi sooja õhku lasta, mujal tubades käin aga õliradikat enda järel lohistades. Seda suurt 100-ruutmeetrist koplit annab ikka ühe radikaga kütta!

Elektriline keedukann on hea ses suhtes, et kui gaas peaks ootamatult otsa lõpema, siis on mul hea sellega vähemalt sooja vett teha. Ma ei oska arvata, kui kaua selles balloonist jätkub, see on nii 60 cm kõrgune ja tundub, et seal on vedel gaas sees, igatahes on näha, kuidas plastmasstoru mööda jookseb pliidi sisse miski pruun vedelik. Gaas saigi mul eelmisel nädalavahetusel otsa ja uus balloon maksis 78 jüääni, seega üsna palju. Uus balloon toodi küll sama päeva jooksul, kuid vahepeal üritasin nuudlisuppi mikrolaineahjus teha, ja see oli igavene k**p ja kamm, supp ei läinud seal korralikult keema. Nii et minu söögitegemine ja duši jaoks sooja vee kuumutamine sõltub kõik gaasist.
Aga see keedukann on ka oma hinnale vastava kvaliteediga, loomulikult on see tehtud sellisest plastmassist, mis läheb väga tuliseks (hea, et üldse ära ei sula) ja elektrijuhtme ots ja kannu küljes olev pistik oli vildakas, nii et ma alguses arvasin, et pean selle kannu üldse ära viskama. Kuid siis rakendasin veidi toorest jõudu ja kangutasin neid pulki seal ja ennäe imet, kann hakkaski tööle!

Toorest jõudu tuli samuti rakendada duširuumi aknaruloo kallal, esialgu arvasin, et see on rikkis või kinni kiilunud. Kuna mu duširuumi aken avaneb just poiste ühika poole, siis ma ei tahtnud päris niisama ka neile striptiisišõud teha, ja pimedas dušši võtta on ka kehva, seda enam, et laes asub spetsiaalne soojenduslamp, nii et radikat ei pea duširuumi vedama. Kuid nüüd sikutasin seda rulood ja see tuligi alla, nõme värviline mikihiirega pilt on seal peal.