Katrin Hiinas 2006...

Thursday, September 21, 2006

Õhtusöök Feiga

Õhtul kutsusin Fei endaga välja sööma, et temalt natuke rohkem infot välja pigistada. Võtsin Zhumadiani linna kaardi kaasa ja lasin tal kõik olulisemad kohad sinna peale ära märkida. Uurisin, kust ma saaksin osta A4 printeripaberit, sest valmistan tudengitele ka mõningaid jaotusmaterjale. Ta oli sellest üllatunud, ja arvas, et pole vaja nenge pärast nii palju vaeva näha. Hm, tundub, et neile ei lähe kuigivõrd korda, kas ja kuipalju tudengid siin ülikoolis õpivad.

Kuna mina olin tema välja sööma kutsunud, tahtsin ise arvet maksta. Pealegi on Fei palk kindlasti palju väiksem kui Vikerkaare oma. Ometi ta ei lasknud mul seda teha, mis siis, et mina olin ühise söömise algataja. Ta ütles, et kuna mina olen „so important guest”, siis tema tahab ise arvet maksta. Ta ei soostunud ka arvet jagama. Ok, see õhtusöök oli kokku võib-olla 20-30 jüääni, aga ikkagi, temale võis see olla nädala söögiraha.