Katrin Hiinas 2006...

Sunday, September 24, 2006

Uued loengutsüklid

Vikerkaar tahab, et ma õpetaksin rohkem tunde, kui lepingus kirjas ja nad maksavad siis ületundide eest lisatasu. Hiina õppejõule oleks see lisatasu 30 jüääni, mulle maksavad 60. Ma ütlesin Vikerkaarele, et minu maal ei liigutaks ma 30 ega ka 60 jüääni eest lillegi. Aga see on Hiina ja ma ei saa neilt nõuda Tallinna loengupidaja tunnitasu. Mis mul siin pärapõrgus muud teha on, kui töötada ja õpetada mulle ju meeldib. Pealegi on uute kursuste ja loengute väljamõtlemine rahuldustpakkuv ja loominguline tegevus.

Novembrist detsembrini pean siis lisaks Oral Englishile pidama loenguid 800 tudengile teemal English Writing – ehk kuidas kirjutada esseed, artiklit, ärikirju. Eks ma siis harin end ka selles valdkonnas - internetis on kõiksugu materjale saadaval, noh ja mõningane kogemus on mul endalgi selles vallas ju olemas. Iseasi, kuidas ma neid kodutöid parandan - nad peavad ju harjutama ka ja ise midagi kirjutama, ja võib-olla ka miski kursuse lõputöökese tegema. 800 tudengi kodutöid parandada on ikka päris karm. Pean pigem laskma neil leongu ajal kirjutada.

Täna töötasin 6 tundi ja valmistasin ette kaks loengut teemal Intercultural Communication. Internetist sain asjalikke artikleid, mida saan loengus kasutada. Teemad oleksid siis järgmised: mis on kultuur üldse, kultuuridevahelisest suhtlusest, stereotüübid, globaliseerumine, kultuurierinevused, kuidas suhelda teiste kultuuridega, ka globaalsest ärist ja brändingust ning ärietiketist erinevates kultuurides. Ise olen igatahes kavaga rahul ja loen seda uut teemat selle nädala kolmapäevast alates.