Katrin Hiinas 2006...

Thursday, October 05, 2006

järgmine hiina keele tund...

...oli minu jaoks sama mõttetu kui eelmine, sest endiselt on minu tase kõrgem kui teistel välismaa õpetajatel. Mina oskan natuke kirjutada nii hiina kirjamärkides kui pinyin’is (ladina tähtedega), teiste jaoks tuli meie tudengeist õpetajatel kõik uued sõnad ja nende hääldus pinyin’is transkribeerida. Meie õpetaja Li Jing sai ka lõpuks aru, et mul on seal mõttetu olla ja avaldas valmisolekut mind eraldi õpetada. Andis mulle oma mobiilinumbri ja puha. Ilmselt peaksingi seda võimalust kasutama ja pärast pühi temaga kasvõi kord nädalas ühe eratunni tegema. Vahetasime õhtul SMSe ja ta küsis, kas võib mulle külla tulla pühadenädalal. Igatahes ütlesin talle, et tulgu. Ta on elav ja aktiivne, võib-olla saab meie keeleõppest asja.