Katrin Hiinas 2006...

Friday, November 03, 2006

Järjekordne pinksiturniir

Täna mängisime jälle Ingliga pinksi, 1 mängu ma võitsin, teised 2 kaotasin. Pinksilaudade juures kiibitses ka üks mees, kes vaatas, kuidas tudengid mängivad ja vist ootas, millal laud vabaneb. Ingel väsis pärast tunniajalist mängu ära ja siis tahtis see mees minuga mängida. Ta oli sellest võimalusest väga elevil, ütles Inglile, et ma olen esimene lääne inimene, keda ta ihusilmaga näeb ja veelgi enam, mõelda vaid, ta saab minuga suisa pinksi mängida. Mängisin siis temaga veel pool tundi, kuid siis läks pall katki ja ma olin ka üsna väsinud selleks ajaks, nii et lõpetasime selleks korraks. Hiinlastel on kombeks naeru kõhistada, kui nad segaduses või häbelikud on, igatahes see mees naeris ka kogu meie mängu aja vahetpidamata :D