Katrin Hiinas 2006...

Friday, November 03, 2006

Kvaliteedikontroll

Täna hommikul oli mul kaks loengut English Writingut Lõunakampuses. Esimene tund oli just alanud, kui Vikerkaar äkki klassiruumi uksele ilmus ja küsis, kas võib tulla minu tundi vaatama. No mis mul sai selle vastu olla. Tänase tunni teema oli sõnumite, vabandus- ja tänukirjade kirjutamine. Tudenid pidid siis ka ühe sõnumi kirjutama ja siis lasin neil teha grupitööd, kus nad pidid koostama ajakava 4-päevaseks turismireisiks Henani provintsis. Turistid oleksid siis lääne penskarid, nagu nad seda enamasti on. Selgitasin neile ka, miks läänes on peamiselt penskarid turistid, nad muidugi ei teadnud seda. Ütlesin ka, et arvestagu turistide erinevate maitsetaga ja ärgu saatku siis vanureid neljaks päevaks mägedesse ronima ;)) Vikerkaar töötas ühe grupiga kaasa. Ta sai jääda ainult loengu esimeseks poolajaks, rohkem tal aega polnud. (Mul olid ka loengu teiseks pooleks huvitavad tegemised välja mõeldud.) Mina jalutasin pingiridade vahel ja lugesin, mida grupid kirjutanud olid ja kommenteerisin nende kirjapandut ning vastasin küsimustele. Nagu ühele ideaalsele õpetajale kohane ;)) Eks siis Vikerkaar küsis ka tudengite käest, kuidas ma neile meeldin, ja tundus, et tudengid olid rahul. Igatahes olid nad öelnud, et teeme tundides praktilisi asju ja nad õpivad palju uut juurde. Ta mainis ka, et tudengid töötavad aktiivselt ja et jäi minu tunniga rahule. Loodame, et see ka on nii, sest aasialased ei ütle kunagi negatiivset tagasisidet näkku. Vikerkaar vabandas, et tuli niimoodi etteteatamata minu tundi, et tegelikult tuli ta ühte teise õpetajaga kohtuma, aga teda polnud siin. No mis iganes, igatahes ma säilitasin cooli oleku ja ütlesin, et ta võib tulla igal ajal minu tunde vaatama, mul on need alati ette valmistatud. No igatahes pole neid Lõunakampuse filolooge üldse raske õpetada, nad on usinad ja hoolsad ja tahavad õppida.