Katrin Hiinas 2006...

Sunday, February 25, 2007

Reisikiri

Vahepeal polnud mul lihtsalt blogi kirjutamise sättumust, seega ma ei viitsinud meie 4-nädalasest reisist siia ülevaadet teha. Nüüd on mul fotod töödeldud ja tuleb kuskilt otsast pihta hakata.

14. jaanuaril saabusid mu meedikust sõbrad Pekingisse. Veetsime Pekingis 6 päeva, tundub, et see on optimaalne aeg, mille jooksul jõub vaadata kõiki olulisemaid vaatamisväärsusi, käika Hiina müüril, šopata ja teha õhtuse baariringi. Seejärel sundusime rongiga Xi’an’i, vaatasime üle maailmakuulsad Terrakotasõdalased, siis kulgesime minu „koduprovintsi” Henani ja minu „kodulinna” Zhumadiani, kus veetsime mõned päevad. Siis lendasime lõunasse, 25. paralleelile Xiamen’i linna, mis on mõnus mereäärne kuurort Taiwani vastas. Pärast seda lendasime Hangzhousse, Hiina teepealinna, mis on hiinlaste endi arvates Hiina kõige ilusam linn. Sealt tagasi Henani ja ZMD’i, kust siis mu sõbrad suundusid öise rongiga Pekingisse, et teha veel viimased ostud ja järgmisel päeval Eestisse tagasi lennata.
Reis oli tore, nägime palju, veetsime mõnusalt aega. Algul plaanisime küll rohkemaid sihtpunkte külastada, kuid lõpuks otsutasime kohapeal mõnusalt aja veetmise ja lebotamise kasuks. Hiina on nii suur, et muidu oleks liiga palju aega kulunud kulgemisele ühest punktist teise.
Ilmaga vedas meil kõvasti, Pekingis oli jaanuarile kohatult plusskraadides soe, lõunas oli samuti päikseline ja +20 C ümber.