Katrin Hiinas 2006...

Saturday, October 07, 2006

Diil austraallastega

Reisi peal suheldes austraallastega selgus, et Wesley tahaks endale ka mp3-pleierit osta. Ma siis näitasin enda oma ja selgitasin, milline on hea. Lubasin nendega koos poodi minna ja aidata välja valida. Nende arvutioskus on ka keskpärane, ma siis lubasin, et kui mulle saabub Eestist pakk, kus on sees päris kohvi, siis kutsun nad külla, pakun kohvi ja õpetan neile natuke arvutit ja fotode töötlemist (eesti viin on mul juba sügavkülmas ;))
Näitasin ka Judyle, kuidas ta peaks oma digikaameraga ümber käima.
Neil oli hea meel, et saan neid ses suhtes aidata.
Ütlesin neile, et teeme diili – mina õpetan teile arvutit ja muud tehnikavärki, teie toote mulle Austraaliast känguruliha ja head austraalia õlut, millest Wesley oli unistavalt rääkinud. Nad nimelt lähevad jaanuari lõpus korra Austraaliasse. Olid diiliga nõus. Eestist tahvad nad saada valget šokolaadi mustikatega. Võib-olla tahavad nad tulla koos meiega jaanuaris Pekingisse, sest nad on Pekingis käinud ainult läbisõidul, kohalike vaatamisväärsustega pole veel tutvunud.