Katrin Hiinas 2006...

Wednesday, January 03, 2007

Soolane jäätis

Esimest korda Hiinas viimise ajal tekkis mul ükspäev jäätiseisu. Läksin Lõunakampuses asuvasse väikesesse poodi ja valisin endale ühe jäätise. Ma ei süvenenud väga selle ümbripaberil olevate kirjamärkide dešifreerimisse, ja kodus avastasin, et loodetava šokolaadimaiuse asemel olin ostnud soolaka jäätise sojaubadega. See maitses üsna perverssne, roheline melonimaitseline soolakas-magus mahlajäätis pruunide soolaste sojaubadega. Pärast paari ampsu viskasin selle minema. Igatahes meenus mulle selle peale Iko Marani lasteraamat „Tuline jäätis”. Kas mäletate seda? Mulle jättis see raamat lapsena sügava mulje, see tundus kuidagi sürrealistlik ja salapärane. Kahjuks kadus see raamat mul ära, nii et ma ei saanud seda enam hiljem üle lugeda, et seda omapärast muljet uuesti kogeda.