Katrin Hiinas 2006...

Thursday, March 08, 2007

Naistepäev

Palavad tervitused kõikidele töörahva naistele rahvusvahelise naistepäeva puhul!

Täna on meil siis naistepäev ja Hiinas tähistatakse seda sel moel, et naised saavad vaba päeva või on neil ainult poolik tööpäev. Seda muidugi asutustes, kus enamik töötajaid pole naised. Koolides ja ülikoolides see paraku nii on ja meil oli seetõttu täna täiesti tavaline tööpäev.
Täna õhtul oli mul Wang Ke’ga hiina keele tund ja ta tõi mulle välissuhete osakonna poolt talongi, mida jagati ilmselt kõikidele ülikooli naistöötajatele. Selle talongiga saab Taevadraakoni turu ühest müügiboksist tasuta vetsupaberit ja majapidamispaberit. Selline kingitus siis meie naisperele ülikooli poolt! :D Peab ikka tulema sellise idee peale! Homme oli mul nagunii plaanis minna turule, eks ma siis võta oma ettenähtud tasuta vetsupaberi rullid ka välja. :D

Ingel tõi mulle kingituseks karbi tema kodukandi rohelist teed. Nagu mäletate, tema vanemad tegelevad selle tee müümisega, nad siis saatsid mulle seda vist ligi poolekilose karbitäie. See on Lõuna-Henani Xinyangi kohalik teesort, proovisin seda ka, on teine täitsa hea ja aromaatne. Ma kinkisin Inglile jõuludeks suure tahvli valget Kalevi šokolaadi, ta viis selle oma vanematele. Neile maitses see väga, nii et nad omalt poolt saatsid siis mulle teed. Koos heade soovidega algavaks sea aastaks.

Esimene nädal õpetamist saab peagi läbi. Minu uued grupid filolooge on ka täitsa toredad, tegin nendega alustuseks viktoriini lääne kultuuri kohta. See ajas nad täitsa elevile ja hasarti. Selgus, et prohvessur Sharma oli neil lasknud endil seda õpikut lugeda ja polnud nendega kogu raamatut jõudnud läbi võtta. Uueks semestriks uut raamatut ette pole nähtud, nii tuleb mul kõik tunnid endal välja mõelda ja ette valmistada. See on aga ainult tore.
Ja nagu näha, ei öeldud meile eelmise semestri alguses, et see raamat peaks kestma terve õppeaasta, mitte ainult ühe semestri.

Wesley pidi ootamatult Austraaliasse tagasi sõitma, sest tema arst oli talle teatanud, et ta peab kohe kiiresti mingile opile minema. Ju siis Wesley oli koolivaheajal Austraalias olles arstil käinud ja analüüside tulemused selgusid alles nüüd. Ta ei öelnud, mis tal viga on, aga küllap see siis vähk on, Wesley küll mainis, et ei tea endal midagi viga olevat ja et ta tunneb end hästi. Judy jäi siia, tõenäoliselt polnud neil raha kahekesi tagasi minemiseks, nüüd peab ta lisaks enda tundidele ära tegema ka suure osa Wesley tunde. Kohtasin täna Connie’t Lõunakampuses, ta ütles, et tallegi pandi osa Wesley tunde juurde. Mulle pole keegi neid pakkunud, ilmselt selle pärast, et mul juba on niigi mõned ületunnid. Aga võib-olla ei taha nad mind endam Põhjakampuse majandustudengeid traumeerima lasta, kukutasin ju sealse nõrgema grupi pea täies koosseisus eksamil läbi... :D
Kuulsin, et olin välisõpetajates ainus, kes tudengeid eksamil läbi kukutas. :D Kevadsemestri lõpus kavatsen ma nende eksamit küll palju lõdvemalt võtta. :D
Igatahes olen oma selle semestri tuniplaaniga ja eluga üldse siin hetkel rahul.